Narain Karthikeyan – niedawno potwierdzony kierowca ekipy z Murcji – przyznał, że jego nowy zespół w zbliżającym się sezonie nie będzie dysponował całkowicie nową konstrukcją.
Colin Kolles potwierdził już, że zespół nie zdąży z prezentacją nowego samochodu przed rozpoczęciem pierwszych przedsezonowych testów. Szef ekipy przekonywał jednak, że nowy bolid zostanie zaprezentowany najwcześniej jak to tylko możliwe.Według dzisiejszych doniesień, borykający się z problemami finansowymi zespół z Hiszpanii skorzysta w tym roku z podwozia skonstruowanego przez Dallarę w ubiegłym sezonie. HRT F110 zostanie jednak dostosowane do nowych podzespołów, które w drugim sezonie w Formule 1 udało się ekipie wynegocjować.
„HRT weźmie udział w mistrzostwach z poprawioną wersją ubiegłorocznego podwozia, która będzie dostosowana do silników Cosworth oraz skrzyń biegów dostarczanych przez zespół Williams” - mówił Karthikeyan dla sport360.com.
11.01.2011 08:59
0
I cos takiego ma brac udzial w sezonie Krolowej Sportow Motorowych? To nawet nie jest bolid F1 tylko bolid... HRT
11.01.2011 09:08
0
1. maniak300 to jest bolid który nie gwarantuje sukcesu w serii GP2, więc o czym tu mowa. Podejście do tematu ten zespół ma lamerskie ...
11.01.2011 09:14
0
Moim zdaniem to oznacza dla nich jedno: sam koniec stawki w 2011 i problemy z zakwalifikowaniem się do wyścigów. I do tego jeszcze ten Narain.
11.01.2011 09:16
0
Wydaje mi się,że ten zespół zostanie sprzedany jeszcze przed początkiem sezonu.
11.01.2011 09:18
0
Dobrze że wprowadzili zasadę 107% bo coś mi się zdaję że chyba co weekend nie będą się łapać w tych 107% najlepszego czasu więc nie będą przeszkadzać w wyścigu a jak nie będą uczestniczyć w wyścigu to szybko będą musieli sprzedać zespół bo nie będą mieć pewnie za co jeździć na kolejne GP tylko czy ktoś to w ogóle kupi? Pewnie kupi ale tylko dla miejsca w stawce, może Ferrari aby mieć platformę testową dla swoich silników i usprawnień mechanicznych?
11.01.2011 09:41
0
Ale kicha! wywalić ich z F1 i dać szanse nowej ekipie
11.01.2011 09:45
0
żenada a nie F1! do widzenia Państwu!
11.01.2011 10:22
0
Hmm... dziwne, miałem nadzieje, że będą mieli nową konstrukcje. Wygląda na to, że znów będą tracić do czołówki od 4 do 8 sekund na okrążeniu :( ... a może i nie?
11.01.2011 10:27
0
@4 Może sprzedać to chcą, ale kto kupi zespół z bolidem, który będzie tracić pewnie ze 3s do Virgin czy TL? Prawda jest taka, że HRT tonie w długach. Nawet na bycie członkiem FOTA ich nie stać, a co dopiero na ściganie się. Zdaje mi się, że jak ich nikt nie kupi w 2011 to odejdą. I wreszcie nie będzie dublowanych kierowców już po 10 okrążeniach...
11.01.2011 10:47
0
@9 Tu się z tobą zgodze, moim zdaniem to Kolles sam sobie takimi tekstami jak ostatnio zalicza solidny strzał w stopę, przecież nikt nie będzie chciał wspierać zespołu którego nie stać na budowę nowego bolidy, a zwłaszcza po gadce że "byłyby poprawki, jakby sponsorzy kierowców dali kase" Ten zespół to już nawet nie jest śmieszny, to jedna wielka żenada..
11.01.2011 11:11
0
po kiego grzyba to coś jeszcze jeździ w F1!!!
11.01.2011 12:18
0
Powinni sobie pogratulować i uścisnąć ręce razem z USF1, podobny stopień profesjonalizmu i zaangażowania :/ ps. Kam39 Fajna data i czas posta :) Tylko dwójka na końcu trochę bruździ ;P
11.01.2011 12:28
0
W pewnym momencie sezonu 2010 stwierdziłem że nie są tacy źli i wyglada na to ze w sezonie 2011 szykuje sie progres. Odwołuję to . Mam nadzieje że zasada 107% nie dopuści do niszczenia widowiska
11.01.2011 13:37
0
Jeszcze niedawno HRT chwaliło sie, że rozwój bolidu idzie pałną parą. Wtedy podejrzewałem, że to nie prawda - a gadka miała na celu podniesienie potencjalnej wartości zespołu przed jego sprzedażą. Ale po tej wiadomości to nie wiem czy znajdzie sie jakiś chetny :D Za darmo może by i wzieli.
11.01.2011 16:00
0
Ale żal. Na moje oko, nie dotrwają do końca sezonu.
11.01.2011 16:05
0
Potwierdza się tylko to, co gdzieś już chyba pisałem. Team Lotus traktuje swoje szanse na walkę w przyszłości poważnie, Virgin też sobie jakoś radzi, a HRT po prostu chce dać szanse kierowcom na pojeżdżenie sobie trochę kółek za pieniądze. Teraz zasada 107% skróci o 1,5h czas na jazdę. To jest bez sensu, Bernie Eclestone miał rację - jak kogoś na jazdę w F1 nie stać, to nie powinien jeździć.
11.01.2011 16:11
0
Panie Boże, proszę Cię, abyś zesłał na Ziemię inwestora, który miłując bliźnich zlituje się nad losem tego teamu i zdecyguje się go zakupić przed nowym sezonem. Amen.
11.01.2011 16:23
0
po prostu ten bolid jest tak dobry ze nie trzeba budować↑ nowego, ani tez tego poprawiać:D
11.01.2011 16:27
0
HRT to słaby zespół, ale jak widać z artykułów na tym forum, potrafi robić wiele szumu wokół siebie ....... :))) Zatem zamiast głośno płakać nad swoją nędzną sytuacją finansową, powinni równie operatywnie poszukać sponsorów.
11.01.2011 17:24
0
za rok owsiak bedzie na nich zbierał
11.01.2011 17:36
0
20. Cypriano - dobry koment. Od siebie dodam, ze bardzo kibicowalem temu teamowi. Podobalo mi sie, ze maja jakies ambicje, zeby wyciagnac zespol z totalnej kupy. Niestety po zerwaniu umowy z toyota bylo dla mnie oczywiste, ze hrt stacza sie po rowni pochylej, bo zbyt malo czasu zostalo na zbudowanie bolidu. coz... cale szczescie zasada 107% oszczedzi nam kibicom troche tego zenujacego show.
11.01.2011 18:12
0
Szczerze to nie wiem czemu wszyscy takie nadzieje pokładacie w regule 107%... Na przeciętnym kółku to jest od 5 do 7 sek. Jak myślicie na ilu torach będą aż tyle wolniejsi?? moim zdaniem na niewielu. wystarczy przeanalizować poprzedni sezon. Zasada 105 lub nawet 104% to było by sensowne moim zdaniem. Może ananas przyjdzie z pomocą i klepnie jakieś statystyki...?
11.01.2011 20:39
0
ale stary bolid w nowym sezonie to norma. Czemu wszyscy tak się podniecają? ForceIndia jeździło jeszcze w wieloletnim bolidzie Jordana, dopiero w bodaj 2009 roku wypuścili nową konstrukcję bo starej już się nie dało przystosować do nowych przepisów.
11.01.2011 20:59
0
HRT nie jest jeszcze takie słabe. Nie pamiętam dokładnie, ale w latach 90. był kierowca, który w kwalifikacjach stracił ponad 400s do czasu PP. Na Imoli chyba
11.01.2011 21:18
0
miszalajew - wyścig sie już dawno skończył, wszyscy poszli do domu, a on ciągle jechał, bo musiał wyrobić norme.
11.01.2011 21:26
0
W 2010r. dla HRT kasy wystarczyło tylko na przeżycie i na paliwo do bolidu. Patrząc z perspektywy, to i tak nieźle, że dociągneli do końca sezonu i jak dotąd nie słychać, żeby nie zamierzali wystartować w kolejnym. Jednak czego można sie spodziewać po zespole, w którym cienko z finansowaniem, a w tej dyscyplinie kasa to podstawa. Jedyny dla nich ratunek to sprzedaż zespołu, bo wątpie, żeby ktoś chciałby w obecnej sytacji ich zasponsorować. Nie smarujesz - nie jedziesz.
12.01.2011 01:27
0
plany Maxa Mosleya spełniły się tanie ekipy w F1 żenada gdzie będzie F1 za dziesięć lat?
16.01.2011 15:25
0
22. W tym sezonie, owszem, tylko 5 razy ktoś z HRT by nie startował, a raz obaj kierowcy tego zespołu nie pojechali by w wyścigu. Ale w tym sezonie coś czuję, że będzie u nich jeszcze gorzej. A 8 sekund straty w Bahrajnie wcale nie jest takie nie możliwe...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się